Re: Win98 a dysk 80GB oraz prosba o pomoc w wyborze sprzetu?

Autor: Krzysztof (zajkomi_at_yahoo.com)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 20:34:55 MET DST

Ja jestem przeciwnikiem dzielenia dysku na partycje. W przypadku awarii
przewaznie wszystko jest stracone. Partycje robia jedynie problemy.
Lepiej zainstaluj na nowym dysku XP z ntfs, a 98 jezeli jeszcze
potrzebujesz, to zainstaluj na oddzielnym dysku (tym 20G), lub jakims z
odzysku. Wczesniej, czy pozniej przejdziesz na xp, wtedy 98 zwyczajnie
wyrzucisz. Unikniesz w ten sposob problemow z likwidacja partycji lub innych
cudow jakich dokonuja grupowicze blagajacy o pomoc.
K.