Win98 a dysk 80GB oraz prosba o pomoc w wyborze sprzetu?

Autor: LuteC (nolk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 10:12:48 MET DST

Zamowilem wczoraj zestaw z dyskiem 80GB Barracuda IV. Do tej pory pracowalem
na W98SE i nie chcialbym jeszcze z niego rezygnowac. Od sprzedawcy
dowiedzialem sie, ze W98 dyski 80GB widzi jako 10GB. Jak podzielic ten dysk
aby zainstalowac na nim W98 i WXP i jaki wybrac optymalny do zastosowan
domowych system plikow pod WXP?.
Ponadto nie jestem pewny odnosnie wyboru :
1. plyty pod A XP 2000+
byla do wyboru MSI Ultra 2 KT333 z Raid i Soltek SL75FRV KT400 bez Raid -
wybralem MSI,
2. obudowa
byla do wyboru Codegen 6054 300W i Tracer - wybralem Codegena ze wzgledu na
wyjscia z przodu, nie wiem jednak czy zasilacz obsluzy poprawnie 5 napedow.

Jak najlepiej podlaczyc z wykorzystaniem Raid dyski 80GB, 20GB. CDRom,
nagrywarke oraz ledwo dyszacy DVD?

Za wszelkie sugestie z gory dziekuje
Pozdrawiam
LuteC