Re: Zrywanie DVD - wina Matroxa?

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 23:32:35 MET DST

Użytkownik "Robert Drozd" <rdrozd_at_yes.iq.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Kupiłem dzisiaj napęd DVD (Toshiba SD-M1612) i mam problemy z
> odtwarzaniem filmów. Obraz co kilka sekund gubi klatki i zatrzymuje się
> na ułamki sekundy.
>
> Sprzęt: Celeron 1Ghz, 256Ram, płyta na Via, dźwięk na płycie, graf:
> Matrox G400.
>
> Pamietam, że Matroxy mają jakieś problemy z overlay'em - czy to może być
> przyczyna zrywania? I jak to poprawić?

Maja, ale z tego co wiem to tyczy sie tylko decodeka DivX i to chyba tylko
wersj 3.x, bo w 4.x i 5.2 tego efektu nie zauwazylem. Co do 4.x to nie
jestem do konca pewien, ale w 5.2 napewno dziala dobrze.

 A jesli chodzi o DVD, to watpie, zeby tutaj byly problemy ze strony
grafiki. Prawdopodobnie masz wylączony tryb DMA dla DVD, sprawdz. Pewnie
masz Win98, zgadlem?

Jeszcze jedno VIA4in1 zainstalowane?

Daj znac czy pomoglo.
p.