Zrywanie DVD - wina Matroxa?

Autor: Robert Drozd (rdrozd_at_yes.iq.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 23:11:50 MET DST

Witam,

Kupiłem dzisiaj napęd DVD (Toshiba SD-M1612) i mam problemy z
odtwarzaniem filmów. Obraz co kilka sekund gubi klatki i zatrzymuje się
na ułamki sekundy.

Sprzęt: Celeron 1Ghz, 256Ram, płyta na Via, dźwięk na płycie, graf:
Matrox G400.

Pamietam, że Matroxy mają jakieś problemy z overlay'em - czy to może być
przyczyna zrywania? I jak to poprawić?

Z góry dzięki :)

pzdr
Robert

--
Robert Drózd <rdrozd_at_sgh.waw.pl>
"tak wlaśnie; tworzymy z maciusiem Tercet Egzotyczny (ja gram