Re: Karta graficzna dobra do 2D

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 13:32:15 MET DST

Użytkownik "oVo" ...
[...]
> Ostatni emoticon jest nieuzasadniony. Po kilku tygodniach pracy na
> Herculesie 8500LE tez juz mam dosc tej karty (wlasnie ze wzgledu na
> jakosc obrazu) i zamierzam sie przesiasc na co innego.

Cóż, dotychczas niczego złego o Hercules'ie nie słyszałem, ale też nie
widziałem go w akcji (pomijam HGC, osoba o taaaaaaaaakim doświadczeniu
zawodowym chyba przyzna mi rację ;) ? )

> Na poczatku wrazenie jest bardzo pozytywne, ale jak sie na tym
> popracuje a nie gra, to obraz strasznie daje po oczach. Jasne na
> ciemnym tle - jeszcze w miare. Ciemne na jasnym tle - obraz rozmyty
> slaby kontrast. I nie da sie tego niczym podregulowac.
> Podejrzewalbym monitor gdyby nie to ze od 2 lat mialem obraz -
zylete
> kolejno na STB Powergraph (TNT), GF2MX Creativa i Rage 128Pro ATI.
>
> Przyjmuje zapisy na mojego Radka :o((

Wogóle nie gram, a mój szafirek spisuje się znakomicie :) Cóż, może
Herkules daje nienajlepsze filtry ? W każdym razie dziękuję za ofertę,
trzeci radek nie jest mi potrzebny ;)

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl