Re: Karta graficzna dobra do 2D

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 13:11:21 MET DST

On Fri, 11 Oct 2002 08:33:57 +0200, "sprocket" <sprocket_at_sys.pl>
wrote:

>A z tym hukiem, to jak było...?

>Hmmmm...:/

Ostatni emoticon jest nieuzasadniony. Po kilku tygodniach pracy na
Herculesie 8500LE tez juz mam dosc tej karty (wlasnie ze wzgledu na
jakosc obrazu) i zamierzam sie przesiasc na co innego.
I tez sporo na tym strace zwlaszcza ze zaopatrzylem karte w skrzydlaty
radiatorek Zalmana co mnie dodatkowo kosztowalo.

Na poczatku wrazenie jest bardzo pozytywne, ale jak sie na tym
popracuje a nie gra, to obraz strasznie daje po oczach. Jasne na
ciemnym tle - jeszcze w miare. Ciemne na jasnym tle - obraz rozmyty i
slaby kontrast. I nie da sie tego niczym podregulowac.
Podejrzewalbym monitor gdyby nie to ze od 2 lat mialem obraz - zylete
kolejno na STB Powergraph (TNT), GF2MX Creativa i Rage 128Pro ATI.

Przyjmuje zapisy na mojego Radka :o((

Pozdrawiam

oVo