Re: Jaki (cichy) DVD, głośniki ?

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 11:53:45 MET DST

> czytaj chip'a a bedziesz zima w sandalach chodzil :-)
...a może i na bosaka :)

> napedow samsunga nawet nie dotykaj bo sie popsuja zanim do kompa wlozysz.
> jak chcesz cichy i niezly naped to kup toshibe.
> jak chcesz lepszy ale glosniejszy to kup pioneera.
Nie wiem, w czym Pioneer (np. 116) ma być lepszy od Toshiby (SD-M1612)? Może
chodzi Ci o wygląd?

> sprawuje

> no to w koncu ma byc combo czy samo dvd ?

Gostek sam nie wie, czego chce i wychodzi od złych założeń.
Dobre combo nie jest złe:), ale nigdy nie dorówna funkcjonalnością i wygodą
użytkowania tandemowi CD(DVD)+CD-RW.

Arkhan.