Re: Jaki (cichy) DVD, głośniki ?

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 10:39:20 MET DST

Użytkownik "harpy" <harpy_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> witam,
> Słuchajcie - składam kompa i nie wiem jaki czytnik płyt kupić.
> Zalezy mi na tym, żeby był cichy i z dobrą korekcją błędów (nie zależy mi
na
> prędkości). Widziałem gdzieś na stronkach CHIPa, żę nieźle wypadają Asus
> E616, Pioniery 116 i 500M no i LG DRD-8160B oraz Samsung SD-616T.
> Ktoś może mi polecić konkretny model (lub wybić z głowy ;o)).

czytaj chip'a a bedziesz zima w sandalach chodzil :-)
napedow samsunga nawet nie dotykaj bo sie popsuja zanim do kompa wlozysz.
jak chcesz cichy i niezly naped to kup toshibe.
jak chcesz lepszy ale glosniejszy to kup pioneera.
testy czytaj na www.cdrinfo.pl

> Zastanawiam się jeszcze nad napędem Combo - ale nie wiem jak sie to
sprawuje
> (jak z trwałościa ?).
> Zakup osobnej nagrywarki nie wchodzi w grę (nie będę tłumaczył
> dlaczego ....;o)).

no to w koncu ma byc combo czy samo dvd ?

pzdr.
trzmiel