Re: Karta graficzna dobra do 2D

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 12:38:59 MET DST

On Fri, 11 Oct 2002 08:37:53 +0200, "benek"
<benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl> wrote:

>po 1 - a na czym dokladnie polegala ta "kiepskosc" obrazu ???

O ile sie orientuje to Hercules robi karty na Europe z filtrami na
wyjsciu zeby spelnialy ostre normy co do zaklocen EM i przez to obraz
jest nie tak ostry jak w kartach na rynek USA czy dalekowschodni.
Jak sie na tym pracuje w 2D to trzeba miec monitor z filtrem
sygnalowym, takie np. EIZO.

Pozdr

oVo