Re: Nagrywarka pomocy !!!

Autor: Smoq (smoq__at_poczta.onet.pl.nospam)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 12:25:13 MET DST

Użytkownik "Delfin UM" <forged_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> LG ma szybki i bezproblemowy.

LG ma serwis fatalny i wolny. Odwozilem znajomym monitor LG bezposrednio do
serwisu tej firmy (bo mialo byc szybciej niz przy zawiezieniu do sklepu,
gdzie go kupili). Usterka polegala na tym, ze co jakis czas monitor mrugal,
podczas pracy w trybie tekstowym, co bylo bardzo uciazliwe. Monitor byl
podlaczany do kilku komputerów, na kazdym to samo. Zawoziłem go do serwisu 3
razy, oczywiscie w oryginalnym opakowaniu..
1. Za pierwszym razem wrocil bez podstawki, oczywiscie usterki nie
stwierdzili (bo pewnie nie wiedza, co to tryb tekstowy).
2. Za drugim zginal gdzies styropian zabezpieczajacy monitor, usterki nie
zauwazyli.
3. Nic nie zginelo, ale monitor nadal nie byl naprawiony.
W sumie sprzet lezal u nich prawie 3 m-ce i nie dosc, ze nie naprawili, to
nawet nie zauwazyli usterki.

Po trzeciej "naprawie" sklep zachowal sie uczciwie i wymienili monitor na
nowy, a sami mieli uzerac sie z serwisem LG. Nie wiem jak sie to zakonczylo,
ale mnie juz zupelnie to nie interesowalo.

I to ma byc bezproblemowy serwis?

Smoq