Re: Nagrywarka pomocy !!!

Autor: Delfin UM (forged_at_poczta.fm)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 11:22:30 MET DST

Użytkownik "gregor" <niechce_at_spamu.pl> napisał w wiadomości

> Bledem bylo wybieranie sprzetu LG ... sam mialem stycznosc z tym sprzetem
i niemalze kazde urzadzenie juz nie dziala.

Witam.
A pieprzenie w bambus ;P
Mam nagrywarki LG w domu od 4 lat. Już 3 egzemplarz. Zmieniałem nie ze
względu na usterkowość ale prędkość działania. W firmie, w której pracuję
sprzedałem w ciągu 8 miesięcy jakieś 60 nagrywarek różnego typu LG. Żadna
nie wróciła!!! Klienci sobie chwalą. Tutaj opinie typu "ja mam LG i to jest
kupa" nie mają sensu. Niech się wypowiedzą Ci którzy mają styczność z danym
sprzętem w większej ilości, jak sprzedawcy, hurtownicy, serwisanci. Oni moga
wydać w miarę wiarygodną, bo popartą doświadczeniem opinię.
Oprócz nagrywarek mam też bardzo dobrą opinię o monitorach LG serii FLATRON.
Do domu idealne. Sprzedałem jakieś 80-90 sztuk. Też nic nie wróciło. Poza
tym najważniejszy jest serwis w razie ewentualnej usterki. LG ma szybki i
bezproblemowy. Co z tego, ze kupie siakis wynalazek CTX czy inny HYUNDAI
jeśli nie będę mógł znaleźć dobrego i szybkiego serwisu???

Pozdrawiam
Tomasz S.

P.S. A poza wszystkim najważniejsza jest uczciwość wobec klienta. Nie
wciskanie mu chłamu, i kupowanie sprzętu u dobnrego wiarygodnego
dystrybutora. :)