Sprzęt dla poczatkujacego grafika !

Autor: Philip_C (f_cichecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 09:10:28 MET DST

Witam !
Potrzebuje sprzetu , ktory spelni moje oczekiwania . Komputer glownie ( jak
narazie ) sluzy mi do projektowania i obrobki zdjec w wysokich
rozdzielczosciach . Uzywam glownie PhotoShopa , Dreamweavera i wiekszosci
programow rodziny Macromedia oraz czesc aplikacji Corela. Oprocz tego w
najblizszym czasie mam zamiar zajac sie ( na powaznie ) obrobka i montazem
filmow z kamery cyfrowej i analogowej .
Kwota jaka dysponuje na ten cel to okolo 4000 zl
Myslalem aby oprzec swoj system na dobrej Plycie Assusa pod AMD procerze
Athlon 1800+ , DDR 333 - 512MB i ( jeszcze nie wiem jakiej karcie
graficznej )

Prosze o pomoc w tej sprawie !

pozdrawiam Filip Cichecki