Re: Karta graficzna dobra do 2D

Autor: Rafał (bb22200_at_dea.net.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 08:52:33 MET DST

benek wrote:

> po 1 - a na czym dokladnie polegala ta "kiepskosc" obrazu ???

no moze ze słowem "kiepski" to raczej przesadziłem ;-)
bo akurat Ati ma dobry 2D (na pewno drugi po Matroxie)
znaczy znam inna firmę która zawaliła rynek karta graficzny
i to właśnie jej należało by przylepić ten przydomek - "kiepski"

a co do obrazu - generalnie był trochu nie ostry, mało żywy
- coś w nim było nie tak
na pewno w momencie testowania zadziałała tutaj siła sugestii
no i to uprzedzenie ;-)
druga sprawa to sterowniki
w Ati nie ma takie regulacji gamma jak jest w Matroxie
TV-out gorszy (bezspornie)

> po 2 - nie wiadomo czy pytajacy bierze pod uwage uzywane karty - skoro nie
> napisal ze tak to raczej tylko nowe - jak sie myle to niech mnie poprawi :-)

no jeśli nowe, to raczej tylko Ati

R.