Re: Kineskop trinitron.

Autor: AndyZ (andyz_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 01:15:08 MET DST

Użytkownik "oVo" <ovo_at_nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Wystepuje ale w nowych plaskich Trinitronach. Zaprzestanie produkcji
> starych "beczkowatych" Trinitronow to byla pomylka. Tam nie bylo
> problemow ze zbieznoscia w rogach, obraz byl idealny, kolory super
> odwzorowane. Te nowe "flaty" trudno wyregulowac nawet jak sie czlowiek
> dostanie do srodka, jaraja po oczach, male czarne litery na bialym tle
> nigdy nie sa ostre. IMO w tej chwili Diamondtron ma lepszy obraz niz
> Trinitron.

Mam Samsunga 959NF na Diamondtronie i dokladnie takie odczucia jak napisales
powyzej. Ostrosc nie rewelacyjna, troche za duza jasnosc, slaba jakosc
drobnej czerni (litery!).
Geometria calkiem dobra, zbieznosc tez niezla, efekt pompowania praktycznie
w ogole nie wystepuje.
Przy kupnie w sklepie sprawdzalem go dosyc dokladnie (testem Nokii), ale po
bezposredniej przesiadce ze starej 15-ki wydawal mi sie prawie rewelacyjny i
nie bylem w stanie zauwazyc tych wad.
Na dodatek sa ogromne problemy z jego rozkreceniem. Wszystko na jakichs
porabanych, poukrywanych zatrzaskach. Potrzebne sa do tego chyba ze trzy
osoby :)

AndyZ