Re: nec fe791sb - warto?

Autor: [Piotrek] (boot_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 00:16:30 MET DST

Takze polecam Neca , mam od około 3 tygodni to cacko i jestem w 100%
zadowolony , zapłacisz te 1100 napewno nie za byle co o czym swiadczy door
to door ;-) Ostry obraz , dobre kolory (g-force) przy radku bylyby pewnie
jescze lepsze no i co tu gadac 120hz przy 1024/768 + SuperBrigt jest
cooltwoe ;_) zreszta Karta mi nie wyrabia i mam na 100h , siedze czasami
kilkanascie godzien i nie czuje ze siedze przed monitorem , poprostu oczy
nie daja po sobie poznac jakiejkolwiek oznaki zmecznia.. Kineskop
Diamondtron juz chyba mowi sam za siebie ;_)) Jedyny IMO malutki minusik
przy tego typu kineskopach (takze trinitronach) to dwa cieniutkie poziome
paski przechodzace przez monitor , ktore zreszta po kilku godzinach
patrzenia znikają ;-)) POLECAM NEC FE 791SB

Pozdrawiam
Piotrek