Re: nec fe791sb - warto?

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 21:59:31 MET DST

"Marcin Wocior"

> Warto wydac niecaly 1000 zl na nec fe791sb?
> pasmo 210mhz, 1280x1024 przy 85 mhz, kineskop diamondtron....
> A moze innej firmy monitor w granicach 1000 zl, o podobnych parametrtach?
> Co o tym myslicie?

Warto, polecam. Wczoraj kupilem toto i sprawuje sie wysmienicie, ostrosc
rewelacyjna, geometria idealna, kolorki tez (na pewno lepiej niz w
Samsungu). Oczywiscie przed zakupem sprawdz. W moim jest minimalna wada
konwergencji w lewym dolnym rogu, ale naprawde niewielka. Oczywiscie taka
rzecz jak rozjasnianie jednym przyciskiem (Superbright) to standard juz :).
Ja jestem bardzo zadowolony :). Dodatkowo Nec daje gwarancje door-to-door,
czego nie uswiadczysz w zadnym S ani LG.
Btw: Gdzie ty go kupujesz za 1000 zl ? Ja dalem 1100 z minimalnym upustem.

Pzdr.
hattab