Re: Czy warto MSI K7T Turbo2 na kt133a ?

Autor: sebek (sebek_at_odeon.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 22:08:24 MET DST

Nie wiem co wy macie za firme ja pracuje na serwisie 3 lata a od roku ostro
sprzedajemy ECS-y do tej pory trafiły się moze z 3-4 trefne sztuki a
najczęściej wracają tylko dlatego że ktoś nie potrafi skonfigurować jej
dobrze lub pcha nazasilacz Codegena ECS-a + Antka + np. Radeona więc nie
wmówisz mi że ECSy są awaryjne gdyż walczę z różnymi mobo codziennie i to
właśnie z ECS-ami mam mało problemów już częściej wracało pamiętne KT7 ;)

pozdrówka