Re: iiyama pro 454 - pytanie do posiadaczy

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 20:19:58 MET DST

Paweł Paroń <pawelp_at_freeland.lublin.pl> wystukał
(news:slrnaqbfam.2rk.pawelp_at_210-moo-4.acn.waw.pl):

> Czy ktoś z użytkowników tego monitora byłby tak miły i mógłby mi
> zmierzyć linijką jak wysoko od stołu jest dolna krawędź ekranu
> (tzn. widocznej części kineskopu), przy ustawieniu takim, że ekran
> jest dokładnie prostopadły do stołu?
U mnie jest to 12,5 cm (ale moze niech ktos jeszcze zmierzy, bo ja nie
mam stolu ;-) Jak postawilem monitor na biurku to sie polka zgiela w
palak - sprawdz, czy Twoje uciagnie.

> Zastanawiam się, czy ta podstawka (domyślam się, że nierozłączna z
> resztą) nie sprawia, że ekran jest za wysoko. Nie ma tego monitora
Nierozlaczna, procz glosnikow i sterowania jest tam hub usb.
Pozdrawiam
Egghead