iiyama pro 454 - pytanie do posiadaczy

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 19:46:26 MET DST

Czy ktoś z użytkowników tego monitora byłby tak miły i mógłby mi zmierzyć
linijką jak wysoko od stołu jest dolna krawędź ekranu (tzn. widocznej części
kineskopu), przy ustawieniu takim, że ekran jest dokładnie prostopadły do
stołu?

Zastanawiam się, czy ta podstawka (domyślam się, że nierozłączna z resztą)
nie sprawia, że ekran jest za wysoko. Nie ma tego monitora w pobliskich
sklepach, muszę zainwestować sporo czasu, żeby gdzieś pojechać i go
obejrzeć, a może to nie jest potrzebne, jak od razu będę wiedział, że
takiego nie chcę. Z góry dzięki za pomoc.

Paweł