Re: klej do korka ;>

Autor: MDS (przemekm_at_konto.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 19:19:49 MET DST

[...ciach...]

A nie lepiej po prostu pozbyć się zbędnych wentylatorów?

najbardziej upierdliwy jest ten na chipsecie i karcie graficznej (o ile
jest)
- z chipset'u wywaliłem, zapodałem sam radiator (ale spory) - działa OK
- z karty graficznej wywalę (GF4 Ti4200) idzie do mnie już ten Zalman HP80
(heatpipe) bez wentylatora

- na CPU (P4) zakładam niesłyszalnego Zalmana lub może sam radiator, ten co
reklamuje OCZ
http://www.ocztechnology.com/products/heatsinks/p4eliminator/index.asp
OCZ P4 Eliminator

- dysk twardy - oczywiście ultracichy Barracuda IV - 80GB

- pozostaje tylko zasilacz... wylutuję wiatrak i zamontuję super cichego
PAPSTa NGL 12db(A)

i... tyle
:-)

Cisza jak makiem zasiał