Czego to przyczyna. Zasilanie?

Autor: Pawel G. \(KRAKOW\) (dopesson_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 18:51:09 MET DST

Witam!
    Mam kompa:
Athlon xp 1700+,
2 HDD (IBM i MAXTOR)
Nagrywarke Teac 40x
CDRom 24x
i miałem Geforca 2 prdo do wczoraj. Wszystko chodziło ok, ale wczoraj rano
kupiłem
Geforca 4 Ti4200 (Gainward), wszystko woczraj chodziło spoko, ale dzisiaj
podczas gry nagle wyłaczył mi się cały komp.
Po próbie włączenia nie chciał wystatrować po czym dopiero po chwili ruszył,
ale zaraz znowu się wyłączył.
Odczekałem kolejną chwile i ruszył i już działa i wszystkie podzespoły
wydają się być sprawne (nic nie uszkodzone)
Pytanie: Czego to wina? Bo zastanawiam się czy po włożegniu Geforca 4, pobór
mocy nie jest za dużuy (MAM OBUDOWE 235Watt)
Czy to może tego wina (teraz są 300W) że zasilacz nie wydala?
Pozdrawiam;
Paweł.