Podmiana plików na CD-R - prośba o pomoc.

Autor: Karol (kossut_at_ebox.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 18:54:56 MET DST

Witam.

Mam dosc powazny problem. Zaprojektowalem koledze ulotke i plakat wyborczy.
Projekty zgralem na plytke CD-R. Zanieslismy ja z kolega do naswietlarni
(przygotowanie do druku) zeby sporzadzic klisze dla drukarni. Czlowiek z
naswietlarni, obawiajac sie konkurencji (poniewaz tez robi projekty)
pozmienial moj projekt. Oczywiscie sprawa wyszla na jaw po wydrukowaniu
plakatow (wczesniej tego nie da sie stwierdzic). Kolega musi zaplacic
drukarni ponad 1000 zl za bezuzyteczne plakaty. Czy ktos z Was jest w stanie
powiedziec mi, jak odzyskac oryginalny plik z projektem z plyty CD-R, bo
wiem, ze nie da sie(teoretycznie) go calkowicie usunac, a tylko mozna nowy
zapisac obok, a stary jest tylko niewidoczny. Jakich narzedzi uzyc, zeby ten
plik z plyty odzyskac, lub wykazac w sadzie, ze on tam jest? Jakim programem
to zrobic?
Jesli ktos z Was wie, to prosze o pomoc - to, co przezywa moj kolega jest
nie do opisania, a facet, ktory zrobil sabotaz smieje sie teraz.

Pozdrawiam, Karol