Re: Cichy wentylator do AMD

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 13:50:17 MET DST

Tomasz Nowicki <tomnowik.usun_at_polbox.pl> wrote:
> "sebek" <sebek_at_odeon.pl> wrote in message
[ . . . ]
> Chętnie bym to zastosował do zestawu dwuprockowego, bo jak wkrótce
> zainstaluję drugiego HCC-002, to sąsiedzi pomyślą, że mi się
> zablokował odkurzacz :). Trochę jednak mnie niepokoi ten konwekcyjny

Do swojego zestawu (2x Athlon MP 1800+) zastosowałem Spire WhisperRock
III . Nie jest to mistrz wydajności chłodzenia (ale jest poniżej 60C,
więc nie narzekam) ani najcichszy na świecie też nie jest, ale
wystarczy - no i tanio (kupiłem za 50zł sztuka). Testy masz na
http://www.frostytech.com/articleview.cfm?articleID=1150

Najcichszy cooler o jakim słyszałem to Verax P14 ale nie do zdobycia w
Polsce, i mało wydajny. Alternatywa to Arctic-Cooling Super Silent, ale
również nie widziałem ich w żadnym sklepie w Polsce :(

B.