Re: Cichy wentylator do AMD

Autor: Tomasz Nowicki (tomnowik.usun_at_polbox.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 12:09:53 MET DST

"sebek" <sebek_at_odeon.pl> wrote in message news:ao3bho$ce$1_at_news.onet.pl...
> Hej polecam http://www.cpc.pl/ 99zł kosztuje podstawowy bardzo cichy
zestaw
> chłodzenia wodnego ;)

Ten ";)" to znaczy, że to lipa? Może ktoś już zaryzykował kupno tego zestawu
i podzieli się doświadczeniami z eksploatacji?
Chętnie bym to zastosował do zestawu dwuprockowego, bo jak wkrótce
zainstaluję drugiego HCC-002, to sąsiedzi pomyślą, że mi się zablokował
odkurzacz :). Trochę jednak mnie niepokoi ten konwekcyjny odbiór ciepła
przez plastikowe rurki (pomijam ich kłębowisko za komputerem - kto to
odkurzy???), poza tym nie jestem pewnien, jak łączyć bloki wodne przy dwóch
prockach - szeregowo (jeden będzie gorzej chłodzony) czy równolegle (jeden
dostanie mniejsze ciśnienie wody niż drugi - ale to można by jeszcze
regulować długością rurek). Może też olać konwekcję i po prostu dać do tego
trzeci blok wodny (zdawczy) z peltierem i radiatorem? Tylko że wtedy jest
kłopot w takim dobraniu mocy peltiera, żeby woda nie robiła się za zimna
(roszenie), kurcze mać no...
T.