Re: Monitor 19'' - prosba

Autor: Eathan (eathan_at_irc.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 13:56:17 MET DST

Użytkownik "Grzesiek" <gregork_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Ja sie napalilem na iiyame. 451 (niestety nie widzialem), 452, bawilem
sie,
> 454 (ciut kaskowo duzo) ladna, ale brakuje (przynajmniej w danych modelu)
> korekcji geometrii rogow obrazu.

451 jest OK
452 to duzo slabszy model chodz numer wskazywalby na to samo
454 jest OK a nawet lepsza od 451

tak sie sklada, ze mam 451 a znajomy 454 i mam mozliwosc zabawy na obu
jak bym teraz kupowal to jeszcze raz bym kupil iiyame bez zastanowienia
dodam, ze za swoja 451 placilem jeszcze prawie 2,800

co do korekcji geometrii naroznikow to w moim przypadku nie jest ona
konieczna
ale fakt, ze w takim moniorku moglaby byc - maja to wieksze modele

> Tylko wlasnie dostalem w plecy, jak kilka osob stwierdzilo, ze Polska (a
> raczej nasza czesc Europy) jest "wysypiskiem" raczej niezbyt idealnych
> modeli, wlasnie firmy iiyama. Nie wiem ile w tym prawdy, ale tym sie
> zaniepokoilem. Rada na to jest jezdzenie i szukanie najlepszego
egzemplarza.

patrzac na te dwie iiyamy moge z cala stanowczoscia stwierdzic iz to bzdura
modele sa pierwszego gatunku i nic im nie dolega
poza tym jakby tak bylo jak piszesz to by Ci nikt nie dal 3 lat gwarancji i
na czas naprawy
zastepczego monitora - zdajesz sobie sprawe jakie to koszty

--
Eathan
eathan_at_irc.pl