Re: Monitor 19'' - prosba

Autor: Grzesiek (gregork_at_poczta.fm)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 19:29:45 MET DST

Witam :)
Panowie ogromne DZIENKSY za opinie i wrazenia :)
    Wlasnie dzisiaj widzialem NEC'a 19" FE950+ calkiem przyzwoity cena w
granicach 1700-1800PLN. Nastepca to FE991SB, te same parametry tylko inna
skrzynka.
Znajomy posiadl ostatnio 19" ( hehehehe niestety monitor ;)) Samsunga
SyncMaster'a 959NF. Jest zadowolony. Nie nalezy do jakichs zyleciarzy, ze
zobacza piksel z morka i panika na pol bloku.
Ja sie napalilem na iiyame. 451 (niestety nie widzialem), 452, bawilem sie,
454 (ciut kaskowo duzo) ladna, ale brakuje (przynajmniej w danych modelu)
korekcji geometrii rogow obrazu.
Tylko wlasnie dostalem w plecy, jak kilka osob stwierdzilo, ze Polska (a
raczej nasza czesc Europy) jest "wysypiskiem" raczej niezbyt idealnych
modeli, wlasnie firmy iiyama. Nie wiem ile w tym prawdy, ale tym sie
zaniepokoilem. Rada na to jest jezdzenie i szukanie najlepszego egzemplarza.

Jeszcze raz dziekuje bardzo.
Nadal niezdecydowany, ale ze swiatelkiem na koncu tunelu ;)))))
isc????
Grzesiek ;)