Re: No to we?my na warsztat monitory LCD...

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 11:15:00 MET DST

pawelp_at_freeland.lublin.pl naskrobal(a):

> In article <ao3dpn$194$1_at_kujawiak.man.lodz.pl>, Donik wrote:

> Jaki znowu "rząd wielkości", 17" CRT ciągnie około 100-120W, 15" LCD
> 30-40W, to nie jest rząd wielkości.

Rząd wielkości to ok. 10 razy. LCD dziesiątki watów (bliżej dziesiątki),
CRT setki watów (blisko setki). No, może nie o rząd, ale kilkukrotnie na pewno...

> To nie jest takie oczywiste. Cały ekran nie miga, ale potrafią migać
> niektóre fragmenty, np. czarne płaszczyzny (czasem latają po nich
> paseczki i kropeczki, jak szum w TV przy słabym sygnale),

Najczęściej smużenie to wina przetworników AC. Przy złączu cyfrowym
(wiem, kasa :-( powinno zniknąć.

> najróżnieszych miejscach pojawia się mrugająca mora, zależnie od

Mora zgoda- ale LCD nie mają na nią monopolu ;-)

> Podstawa przy takim zakupie to możliwość spokojnego przetestowania
> monitora, w takich warunkach, w jakich ma być używany, najlepiej

Ależ dokładnie to napisałem w innym poście :-) Zgadzam się całkowicie.

--
Pozdrawiam,
                           Donik