Re: Notebook z 15" wyswietlaczem

Autor: Artur Łożyński (aloz_at_po.opole.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 08:48:13 MET DST

Dzieki za odpowiedz. Ciezko bedzie znalezc 15" z matryca 1024x768 ale
poszukam byc moze znajdzie sie cos na rynku.

Moje odczucia co do parametrow notebooka sa podobne. Przymierza sie do
PIV, jak najwiecej pamieci, DVD/CDRW, LAN 10/100 i ewentualnie wyjscie
ma s-video nie zawsze jest do dyspozycji projektor a prezentacje jezeli
taka bedzie potrzebna mozna wykonac tez na TV.

Mam dylemat czy rozwazac zakup notebooka z procesorem Athlon. Mam
stacjonarnego i z doswiadczenia wiem, ze strasznie sie grzeja.

Czy kolejnosc firm przypadkowa czy najpierw powinienm rozgladac sie za
IBM a pozniej jak leci w liscie?

Pozdrawiam
a.