Re: Korekcja błędów w SDRAM PC100/PC133

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 18:46:12 MET DST

Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> wrote:
> Zamierzam dodać pamięci do mojego Dell'a Dimmension XPS T450.

> Moje pytanie brzmi - czy gdy zechcę dokupić 256M PC100
> to muszę coś jeszcze dodatkowo sprawdzić aby upewnić się
> że będą one chodzić dobrze w płycie głównej DELLa?

sugeruję tak robić ze wszystkimi "markowymi" PCtami.

> Czy PC100 występują z ECC i bez ECC? Jak tu sytuacja wygląda?

Tak; są DIMMy z ECC i bez ECC, nie wolno ich mieszać (w zwyczajnych
komputerach - w Twoim o dziwo wolno). Ponadto mogą być pamięci ubuffered
albo registered. Ponadto mogą być różne organizacje pamięci. Najlepiej
zobacz
http://www.ec.kingston.com/ecom/configurator/modelsinfo.asp?SysID=+7571

B.