Re: Monitor 19'' - prosba

Autor: /// Kaszpir /// (USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 16:25:40 MET DST

> zł. Widziałem tylko IIyamę VM Pro 454 (~2000zł) ale obraz był bardzo
> nieostry. regulację w rogach ma chyba tylko SONY i EIZO - bliżej 3K PLN.

Zapewne niedoregulowana ...

A ogłądania monitorów w sklach stojacych na wystawach połaczonych w
większosci jakimś rozdzielaczem i do tego do kiepskiej grafiki raczej mija
sie z celem i nie może być sposobem do okreslenia jakosci monitora ...

A regulację w rogach ma moja iiYamka model 451 (19') nie wiem czy w modelu
454 wystepuje .. :-)

> Z mojego Samsunga jestem średnio zadowolony - ostrość nie jest idealna,
> ale jest wyraźnie lepsza niż ta, którą widziałem w IIyamie, geometria
> też nie jest idealna, ale to mi mniej przeszkadza. Generalnie nie
> widziałem monitora lepszego - pewnie dlatego że nie byłem gotów wydac 2x
> więcej kasy...

Eeee ...
Zapewne iiyamka nie dostrojona lub podłaczona do słabej grafy lub przez
przejściówkę. Bo jeszcze nie widzięłm iiyamy która miałaby słaby obraz ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///