Re: Monitor 19'' - prosba

Autor: Bat (bat_at_bez.spamu.gazeta.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 10:49:42 MET DST

Grzesiek wrote:
> Witam :)
> Prosze Grupowiczow o rade. Mam zamiar (juz teraz bardzo silny ;)) zakupic
> monitor 19". Naczytalem sie roznej literatury (czyt. i-netowej), pogapilem
> sie u znajomych w kineskopy i nadal w kropce jestem.
> Nie wymagam jakiejs cudownej zylety (odpada najdrozszy Sony'iak), ale milo
> byloby miec regulacje rogow, kolorow i inne wynalazki...
Byłem w podobnej sytuacji. Jescze 10 dni temu. Teraz jestem posiadaczem
Samsung'a 959NF (1600zł) Po pierwsze ciężko było znaleźć kogokolwiek,
(we Wocławiu) kto miałby do pokazania sztukę 19" monitora o cenie > 1500
zł. Widziałem tylko IIyamę VM Pro 454 (~2000zł) ale obraz był bardzo
nieostry. regulację w rogach ma chyba tylko SONY i EIZO - bliżej 3K PLN.

Z mojego Samsunga jestem średnio zadowolony - ostrość nie jest idealna,
ale jest wyraźnie lepsza niż ta, którą widziałem w IIyamie, geometria
też nie jest idealna, ale to mi mniej przeszkadza. Generalnie nie
widziałem monitora lepszego - pewnie dlatego że nie byłem gotów wydac 2x
więcej kasy...

Nie jestem pewien co z serwisem - podobno door2door, ale na kartce którą
dostałem z monitorem, napisane jest, że mam dostarczyć monitor do
serwisu. (Warszawa!) Więc się upewnij jakby co.

> W zwiazku z czym prosze o podzielenie sie wrazeniami z uzytkowania
> dziewietnastek...(ale o monitory mi chodzi ;P )
Mi już tylko monitory pozostały. :O)

Sebastian