Re: dwie karty dzwieowqe w jednym kompie.

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 15:22:40 MET DST

Użytkownik "adasiek" napisał:

> nie wiem tylko na ile poszczegolne OS i soft
> poradza sobie z puszczaniem dzwieku na
> urzadzenia; nie zdziw sie, jesli cos bedzie
> gralo po obydwoch kartach;

Ooo, z taką sytuacją nigdy się nie spotkałem. Windows zawsze ustawia
jedno urządzenie jako domyślne. W Windows 2000 w [Panelu Sterowania ->
Dźwięki i multimedia -> Audio -> Preferowane urządzenie] dokonuje się
wyboru odpowiedniej karty. W Windows 98 jest podobnie. System zawsze
decyduje o tym, która karta jest podstawową. Sytuacja o której piszesz
jest co najmniej dziwna... i podejrzewam, że może wynikać ze źle
napisanej aplikacji.

Pozdrawiam,
Sniper