Re: dwie karty dzwieowqe w jednym kompie.

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 14:33:38 MET DST

Fantom napisał:

>Robil ktos cos takiego ? Da sie to bez problemu skonfigurowac pod w9x, w2k ?
>Chcialbym aby jedna obslugiwala np muzyke (winamp) a druga niezaleznie np
>rozmowe przez NetMeeting.

emulacja SB zjada sobie dwa przerwania; jesli z tego zrezygnujesz i
nie masz poza muzyka wiele innych przerwaniozernych kart w kompie to
rozwiazanie pojdzie;

nie wiem tylko na ile poszczegolne OS i soft poradza sobie z
puszczaniem dzwieku na urzadzenia; nie zdziw sie, jesli cos bedzie
gralo po obydwoch kartach;

jak chcesz jednoczesnie grac mp3 i netmeeting to pusc obie rzeczy
przez driver directX;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?