Nowa plyta z procem - komentarz prosze.

Autor: L3pp4 (l3pp4_at_-==NO_SPAM==-.wp.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 14:13:23 MET DST

witam
chce zmienic proc=>plyte=>obudowe (mam k6 300 na szatlu z via).
czy jest sens wejsc w to:

http://sklep.komputronik.pl/pelny_prn.php?id=3957#
(Shuttle DOT AK-32D Via KT-266A DDR)

stary komp gdyby nie dvd czy divx to jeszcze by pare lat posluzyl, w zupelnosci
wytarczal. nowosci 3d mnie nie interesuja czasem q,q2,q3 czy c-s -> zatem
filmy, i-net, dom, biuro i generalnie zatosowania malo-3D-growe (juz za stary
jestem :))

zdecydowalem sie na nia z 2 powodow:
primo: skromne finanse
drugie primo: moj stary szatl przez prawie 5 lat bezawaryjnie pracowal - dalej
sprawny (co prawda upierdliwy przy kreceniu- bylo duzo zabawy z zworkami - w
biosie nic)
trzecie primo: mam 64 + 128 sdram i troche szkoda go tracic, a w perspektywie
jakby co, to pamiec moge zmienic na ddr.

jak sie na to Szanowni Grupowicze zapatruja? jest sens? jaki proc?jaka obudowa?
wszystkie rozszerzenia mam na pci/agp.
wszelkie sugestie mile widzaine wlacznie z tymi typu: "wez mlotek i se wybij"

pozdrawiam:

--
Andrew L3pp4
l3pp4_at_-==NO_SPAM==-.wp.pl