zakłócenia komuterowe...

Autor: Piotr (pitgrupa_at_skasuj.interia.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 14:06:36 MET DST

Witam!
Kupiłem sobie Gforce 2 z TV-outem podłączyłem toto przez kabelek S-Video
(kupny 10m)w telewizorze powstają2 szerokie pasy jakby zaśnieżone. NIe
zniekształcają obrazu w jakikolwiek sposób ale staje się ona mało czytelny.
Wszelkie wiatraki w komuterze nie tworza tych zakłóceń a na pewno jest to od
komputera bo nawet gdy kabel S-Video był odłączony od kompa , z odległości 2
metrów zakłócenia się dalej pojawiały.
Co z tym zrobić?Pozdrawiam
Piotr