Re: Wybór drukarki - pomóżcie

Autor: Piotr Sur (piotrsut_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 13:22:45 MET DST

W ostatnim Chipie jest dobre zestawienie drukarek pod kątem kosztów
drukowania. Nie mam go przy sobie więc nie podam Ci miarodajnych wyników.
Najbardziej zaskoczyło mnie, że Lexmarki wychodzą najtaniej z drukarek
poniżej 600 zł. Ja sam mam z45 za 350 zł i jestem naprawdę zadowolony.

Jeśli chodzi o ekonomię to moim zdaniem drukarki z głowicami w nabojach
(Lexmark, HP) są o tyle lepsze, że od razu możesz wskoczyć na tanie
strzykawki bez obawy o drukarkę. Po dwóch strzykawkach możesz kupić sobie
oryginały i tak w kółko - koszty wydruku to mniej niż 2-5 groszy za stronę.

Piotr

Użytkownik "Krzysiek D" <cade_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości

> "Krzysztof M." <kirk_at_box43.pl> wrote in message

Epson