Re: Wybór drukarki - pomóżcie

Autor: JK (pcjack_at_polbox.com)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 13:00:21 MET DST

Użytkownik "Krzysztof M." <kirk_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> Witam, noszę się z zamiarem kupna drukarki, w granicach do 300 zł. Ma ona
> służyć głównie do tekstu i prostych grafik (wykresy itp.), najważniejsze
> kryterium to koszty eksploatacji czyli koszt zakupu nowych kartridży w
> przypadku wyczerpania się tuszu. Wielu z Was napewno ma drukarki więc
> prosiłbym o jakieś opinie i sugestie. Z góry dzięki.
>
> P.S. W chwili obecnej mam 4 typy: Canon S200, Lexmark Z25, HP 845 i Epson
> C42SX.
Canon- w miarę. Wada- kiedyś się zużyje głowica i drukarka do kosza..No bo
kto zapłaci za głowicę dostarej drukarki ponad 200 zł (głowica + komplet
wsadów)? Lexmark Z25 jest chyba zbyt prymitywny, już lepiej Z33- w tej
chwili pojawiły się już systemy regeneracji, więc można brać pod uwagę.
Epson- raczej najdroższy w eksploatacji, choć ma tanie zamienniki dobrej
klasy, a i głowice rzadziej się zatykają. Zostaje 845- i chyba faktycznie
jest to najlepszy wybór- jeszcze w miarę podajnik ( w porównianiu do nowych
koszmarków HP), super głowice, jeśli chodzi o regenerację- rozpracowane na
cacy. Na koniec jedna uwaga- jeśl zdecydujesz się na 845- ganiaj do sklepu,
bo jak się skończą, już ich więcej nie będzie...Cóż, idzie nowe.

JaceK