TwinView Nvidii

Autor: Macius (macius_at_kasier.ozzl.org.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 12:44:21 MET DST

Potrzebuje pomocy - kupilem karte graficzna Pixel View Geforce 2 Ti, z
wyjsciem TV Out,

i za chiny nie moge ja zmusic do przesylania sygnalu na telewizor.
Probowalem juz wszystkich sterownikow - nie wlacza sie opcja Twin View, a
kiedy daje wyjscie na telewizor, to karta z powrotem przelacza sie na
monitor.

Co robic? Sprobowac cos jeszcze czy kupic moze cos osobnego . Czy sa jakies
karty telewizyjne co sluza tylka to przesylania sygnalu na TV (bajery w
stylu ogladania programow na kompie mnie nie interesuja)

Pozdrawiam
Macius

minotaure1_at_wp.pl