Re: PROBLEM Z HDD

Autor: RobertSzydlowski (robert_at_szydlowski.freeserve.co.uk)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 11:22:48 MET DST

musisz sciagnac program narzedziowy ze strony producenta dysku "dyskmanager"
czy cos tak.
kazda firma ma dedykowany tylko do ich dyskow chociaz producent programu
jest tylko jeden. potrafi on odzyskac cala powierzchnie dysku.
ale jest jeszcze zla wiadomosc. mozliwe ze serwisant w ten sposob "usunal "
twoje badblocki wycinajac ta powierzchnie dysku gdzie one sie znajdowaly
robert

Użytkownik "gator" <gator_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam sznownych grupowiczów. Mam mały problem z dyskiem ktory otrzymalem z
> hurtowni po reklamacji. Cala sprawa opiera sie o to ze dostalem dysk WD
20GB
> okrojony do 10 GB - no a ja chcialbym oczywiscie wykorzystywac cala jego
> objetosc. W dysku tym zostala w jakis sposob ograniczona liczba
cylindrow -
> tj. do 19386 a powinna byc 39535 (tak wynika z opisow producenta).
Programy