PROBLEM Z HDD

Autor: gator (gator_at_poczta.fm)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 09:30:13 MET DST

Witam sznownych grupowiczów. Mam mały problem z dyskiem ktory otrzymalem z
hurtowni po reklamacji. Cala sprawa opiera sie o to ze dostalem dysk WD 20GB
okrojony do 10 GB - no a ja chcialbym oczywiscie wykorzystywac cala jego
objetosc. W dysku tym zostala w jakis sposob ograniczona liczba cylindrow -
tj. do 19386 a powinna byc 39535 (tak wynika z opisow producenta). Programy
diagnostyczne pokazuja mi caly czas 19386. Pytanie brzmi: JAK TO ZMIENIC ?

Dzieki i pozdrawiam.