Re: GeForce4 czy Radeon8500? Pomozcie?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 10:18:19 MET DST

Christof wrote:

> MSI GeForce4 Ti4200 64MB DDR VO/DVI
> Hercules Prophet RADEON 8500LE 64MB DDR VO/DVI

Jaki masz monitor?

Obie karty sa bardz dobre. I w spokojnosci wystarcza do grania. Jak masz
zamiar ogladac filmy na TV to bym polecil Radeona. Jak nie to spokojnie
bierz GF4 ti4200

> Chcialbym kupic Herculesa, ale wersja LE ma podobno zanizone
> taktowanie (jest wolniejsza, za to troche tansza).

Marginalne znaczenie to roznica 50MHz czyli kilka FPS.

> wykorzystuje komputer rowniez do nieskomplikowanych prac w Corelu,
> PhotoShop. Rowniez internet. Chcialbym zeby ten sprzet starczyl mi na
> troche dluzej 2-3 lata,

Jak chcesz karte na lata to pomys o wersji ze 128MB.

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!