Re: Zmniejszanie napięcia CPU

Autor: Bat (bat_at_bez.spamu.gazeta.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 10:12:46 MET DST

Giskard wrote:
> Użytkownik "Bat" <bat_at_bez.spamu.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie za bardzo rozumiem. Bios ma możliwość zmniejszenia napięcia, czy tylko
> podwyższenia? Chodzi Ci o to, że jak zmniejszasz napięcie to temperatura nie
> spada??
Bios ma możliwośc ustawienia napięcia Core'a na dowolne (1.3-1.85V).
Tylko że jeśli ustawię niższe niż standardowe, to zmiany nie ma. BIOS i
MBM dalej pokazują standardowe napięcie (1.75V) Natomiast jeśli ustawię
wyższe niż standardowe, to się zmieni. Np. ustawię 1.85V i faktycznie i
BIOS i MBM pokażą 1.85V

> Trochę rozjaśnij co miałeś na myśli. Może patrzysz na złe wskaźniki, nie
> zmienisz napięcia zasilającego płytę tylko core proca.
He? To można zmienić napięcie zasilające płytę????

Sebastian