Re: Zmniejszanie napięcia CPU

Autor: Giskard (dio_at_o2.plNOSPAM)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 21:09:23 MET DST

Użytkownik "Bat" <bat_at_bez.spamu.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Mam Athlona TB 800 na płycie A7V133 i chciałem
> zmniejszyć napięcie (core) procka (cel - cichy pc)
> Zmiany ustawień w BIOS'ie mają jednak tylko wtedy
> efekt, gdy napięcie jest podwyższane...
Nie za bardzo rozumiem. Bios ma możliwość zmniejszenia napięcia, czy tylko
podwyższenia? Chodzi Ci o to, że jak zmniejszasz napięcie to temperatura nie
spada??
Trochę rozjaśnij co miałeś na myśli. Może patrzysz na złe wskaźniki, nie
zmienisz napięcia zasilającego płytę tylko core proca.
pozdrawiam
<M>