Re: Asus czy Gigabyte???

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 07:45:28 MET DST

"HEARTSHADE..." <heartshade_at_wp(-no-spam-).pl> wrote in

> Użytkownik "RusH"
>
> Nie! od najlepszej maszynki i chyba najdluzej exploatowanej czyli
> super komputera jakim
> byl C=64...

znam asembler 6502 :/ napisalem kiedys turboloader do stacji (ona tez ma w
sobie caly komputer), napisalem player do zakuf (do muzyczek) ... demo
napisalem nawet jedno .. sprajty na ramce, ladny nieszarpiacy raster ...
LDA / SDA :P

> Tak swoja droga to nie wiem czy wiesz, ale na komodorka caly czas
> powstaja jakies produkcje,

moja groopa dawna dalej jest na scenie (apidya)

> mimo ze komputerek ma juz chyba ponad 20 lat...

no to musze cie uswiadomic ze od Commodore jednak LEPSZY jest ASUS :D

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P