Re: Asus czy Gigabyte???

Autor: HEARTSHADE... (heartshade_at_wp.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 02:36:31 MET DST

Użytkownik "RusH"
> a przepraszam co bylo wczesniej ? bo jak zaczynalem handlowac kompami to
> max jaki dalo sie kupic to byl P200MMX, jak mam rozumiec ty zaczynales od
> przemytu Spectrum z UK w gaciach ? :))))

Nie! od najlepszej maszynki i chyba najdluzej exploatowanej czyli super
komputera jakim
byl C=64...
Tak swoja droga to nie wiem czy wiesz, ale na komodorka caly czas powstaja
jakies produkcje,
mimo ze komputerek ma juz chyba ponad 20 lat...

HEARTSHADE of  X-PLOOD labs.
          xplood_at_sympatico.ca
we are:haX,craX,riPs,Funs&LamerZ