Re: Asus czy Gigabyte???

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 21:14:39 MET DST

"HEARTSHADE..." <heartshade_at_wp(-no-spam-).pl> wrote in

> Użytkownik "Arek >>>" > >
> dzieki,ale nie musisz sie podlizywac nie studiuje filozofii :P

> to twoje, niczym nie poparte zdanie...
> Testy pokazuja ze asus jak i abit sa gorsze/niekiedy rowne takim
> firmom jak soltek

KAV + TB 1.4 = servis i roztopiona cyna na stabilizatorach :D

>,gigabyte

do OC idealna

>,shuttle

tego nie mam sily komentowac :D

>,epox

zgadzam sie , sa bardzo fajne

>.... przy znacznie wiekszej
> cenie...

za ktora dostajesz bios do plyty prawie co miesiadz ! , popatrz na twojego
Szatla czy wydaje biosy do plyt ktore maja ponad rok :)

> Faktem jest ze obie firmy (abit+asus) wypracowaly sobie
> (starymi modealmi) opinie bardzo dobrych producentow i dzisiaj znajda
> sie losie w twoim stylu,ktorzy
> wyznaja zasade "Asus to asus"

kultowe plyty :

P55T2P4
P5A

P2B
P2BF
P3BF
P2B-D

A7V
A7V133

prawie KAZDA nowa plyta stawala sie plyta kultowa , do wszystkich sa
dostepne SFIESZE biosy umozliwiajace wsadzenie maxymalnych prockow pod dany
soket

> "abit to abit"...

to samo co asus do czasy KT7 kiedy to zaczely sie wpadki :(
ale nadal plyty ABITa sa nieocenione dla overclockeruf

> Prawda jest ze te
> firmy o tym wiedza,
> dlatego tez ich nowsze produkty nie sa tak idealne i tak odstajace od
> reszty jak kiedys.

taa, poprostu wypuszczaja ogryzki i nie mysla co bedzie za 10 lat :)

> Jezeli takie podejscie sie nie zmieni to za pewien czas kupujac plyte
> glowna asusa dostaniesz
> kawalek plytki kilka elementow do samozkrecenia i tyle.

brawo , jeszcze napisz jak to widac chodzby po tym ze ASUS zleca ECSowi
produkcje swoich plyt :)

> A widzisz - nie rozumiesz...proponuje studia :))

tak , nie trzeba myslec , wystarczy miec papierek :D

> Nie chodzi tu o model plyty/samochodu ale tok myslenia, ze sie
> wszystko zmienia,a sa
> tacy ludzie jak TY,Rush czy wielu innych, ktorzy wyznaja taka ,a nie
> inna zasade...

ja nie wyznaje zasady , ja pracuje w branszy IT od 5 lat

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P