Re: Asus czy Gigabyte???

Autor: HEARTSHADE... (heartshade_at_wp.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 11:32:30 MET DST

Użytkownik "Arek >>>" > >
> O ja pierdole Filozof grecki sie znalazl
dzieki,ale nie musisz sie podlizywac nie studiuje filozofii :P

> przeciez Asus jest nadal jedna z
> lepszych firm na swiecie , i

to twoje, niczym nie poparte zdanie...
Testy pokazuja ze asus jak i abit sa gorsze/niekiedy rowne takim firmom jak
soltek,gigabyte,shuttle,epox.... przy znacznie wiekszej cenie...
Faktem jest ze obie firmy (abit+asus) wypracowaly sobie (starymi modealmi)
opinie bardzo dobrych producentow i dzisiaj znajda sie losie w twoim
stylu,ktorzy
wyznaja zasade "Asus to asus" "abit to abit"... Prawda jest ze te firmy o
tym wiedza,
dlatego tez ich nowsze produkty nie sa tak idealne i tak odstajace od reszty
jak kiedys.
Jezeli takie podejscie sie nie zmieni to za pewien czas kupujac plyte glowna
asusa dostaniesz
kawalek plytki kilka elementow do samozkrecenia i tyle.

>co ma maluch to plyt glownych !!!!!. Przeciez
> on nie kupuje Asusa P2B tylko najnowszego ! .

A widzisz - nie rozumiesz...proponuje studia :))
Nie chodzi tu o model plyty/samochodu ale tok myslenia, ze sie wszystko
zmienia,a sa
tacy ludzie jak TY,Rush czy wielu innych, ktorzy wyznaja taka ,a nie inna
zasade...
Trzeba byc otwartm na nowe rzeczy/zdarzenia...
Pozdrawiam

HEARTSHADE of  X-PLOOD labs.
          xpl00d_at_sympatico.ca
we are:haX,craX,riPs,Funs&LamerZ