Problem z pamiecia... i nie tylko.

Autor: mitella (mitella_at_wp.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 00:50:38 MET DST

Od zmiany kablowego dostepu do internetu na SDI nie moge uzywac zadnego
programu p2p. Po pewnym czasie moj PC sie resetuje.
Moze ktos mi podpowie jaka jest przyczyna moich problemow z SDI (lub p2p -
gdy nie uzywam go moj PC pracuje bez zarzutu).

Dokupilem ostatnio 256k ram i wowczas zauwazylem, ze moj PC nie rozpoznaje
pamieci wiekszej niz 128k.
Jak zmusic mojego PC do rozpoznawania wiekszych kosci pamieciowych.

Z gory dziekuje za wszelkie porady.
Tadeusz