Re: Abit BP6

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 21:40:53 MET DST

"CdRomek" <krzyszm_at_poczta.onet.pl> wrote in news:anvaqf$7qt$1_at_news.tpi.pl:

> Witam
>
> Mam taka plytke z dwoma prockami Celeron 366, czy ruszy mi sprzet i
> poprawnie bedzie chodzil jak zaladuje na plyte Celeronki 800?
> Czy Celeron 366 i 800 maja te same napiecia?
> Jezel na Celeronach 800 nie da rady to jakie najszybsze procki tam moge
> wlozyc??

:)) coppermine celerony NIE dzialaja w SMP !
moszesz na ta plyte po PRZEROBCE wsadzic 2x P3 coppermine ze stepingiem cc0
(czy jak to sie tam zwalo) ale TYLKO wersje E czyli 100MHz, na tej plycie
nie osiagniesz magistrali 133MHz

lepiej wyjdizesz na tym podkrecajac oba celerony ktore teraz masz na 550mhz

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P