jak sprzetowo zmniejszyc gamma?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 21:15:29 MET DST

Wydaje mi się, że chipset SiS730 nie pozwala zmienić tego programowo, mam
stale 2.20 i kontrast wali mi po oczach. Pytanie do władających lutownicą:
jak najprościej zrobić sprzętową regulację? Czy puszczenie sygnałów RGB
przez dzielniki napięcia (potencjometry) obniży mi kontrast ekranu, czy
tylko przesunie poziom jasności, a kontrast zostanie bez zmian?

Paweł